torsdag 23. juni 2011

Ikea / Nils / Spenning

Hei Hei!
De siste dagene har gått i ett, plutselig er det torsdag og snart helg.

Det har skjedd mye bra og spennende de siste dagene, jeg skal fortelle mer om dette senere ;)

Igår var jeg en tur på Ikea for å kjøpe meg nye spisestuestoler, valget falt på Nils
Jeg syns disse stolene er kjempe fine og gode å sitte i. Så idag har jeg fått montert disse, ble fornøyd!
Jeg skal få lagt ut bilder av stolene imorgen når de er kommet på sin rette plass.

Imorgen skal jeg på sommerlunsj på jobben, det blir koselig å se alle før alle går ut i ferie.
Vi skrives snart igjen, skal ikke gå så mange dager til neste gang ;)



2 kommentarer:

  1. Grattis med nye stoler! Husk at du får ekstra trekk på bemz.com:D
    Mye spennende de siste dagene? Fortell!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det, er kjempe fornøyd med stolene:) Det skal jeg huske på, kan alltid være greit å fornye seg litt når det kommer til trekkene!
    Jeg har fått 2 spennende jobbtilbud som går gjennom Face & Body! Skal fortelle masse om dette på mandag ;)
    Stor klem!

    SvarSlett