mandag 9. mai 2011

Bursdagsgave til en som har det meste

Jeg elsker å gi bort gaver og planlegge hva man skal gi bort. Broren min fylte 30 år for ikke så lenge siden, så i den forbindelse skulle jeg finne en gave som ville passe til han. Når man skal finne ut hva man skal gi bort, tenker jeg igjennom hva som er spesielt med personen som skal motta gaven, og hva personen liker å gjøre. I dette tilfelle vet jeg at Simpsons er noe broren min digger! Jeg kom over en 6-pack med Duff-beer - Homer Simpsons øl, jeg kjøpte også Donuts som jeg forbinder med Homer Simpson. For å toppe denne Simpson's ideen, kjøpte jeg en termokopp med ulike Simpsons uttrykk.
Kjøpte også en dvd, som skulle gi skikkelige lattekramper, og det passer min bror mitt i blinken! Syns det som sagt er gøy å gi bort gjennomtenkte gaver, og føler jeg klarte dette denne gangen.
Jeg håper gaven kommer til nytte, og  blir nytet. Det er velfortjent Ø!



Ønsker deg en fortsatt fin mandagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar