onsdag 15. juni 2011

Photoshoot

Idag startet dagen kl. 05.00, en tidlig start på dagen.
Gro går studiet motekonsulent, og har hatt eksamen idag hvor hun skulle style en modell og deretter ta bilder av dette som skal brukes på en ny eksamen om en uke. Jeg ble spurt om jeg kunne gjøre makeup'en, og det ønsket jeg å hjelpe henne med.
Kl. 06 idag hentet jeg Gro, før vi dro videre inn til byen. Modellen kom i 7 tiden så da var det å begynne på makeup'en, og få de rette klærne på modellen.
Vi hadde god tid før fotografen kom, så det ble litt tid til å øve på litt forskjellige stillinger som får frem klærne på best mulig måte. Vi begynte å lete etter kule steiner som kunne bli med på bildet, og disse steinene passet perfekt inn i temaet.

Det var kult å se hvor flinke alle elevene var, men syns jobben til Gro var den beste! Det var kjempe gøy å se Gro i action :)
Steinene vi fant!



 Her øves det før fotografen kommer. Modellen var helt rå, og hadde et helt utrolig kult uttrykk! Gleder meg masse til å se bildene!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar