lørdag 27. august 2011

Møter | Øvelse | Hodejegerne


I går en veldig effektiv dag bestående av møter og kinopremiere. 

Dagen begynte med møte på Sofiemyr brannstasjon hvor jeg hadde møte med beredskapssjefen. Vi gikk gjennom øvelsen som vil finne sted i høst. Jeg fikk mange gode ideer og casen vi går ut ifra blir utrolig bra (etter min mening da, hehe)
Så nå gjenstår det å få gjort klart alt det siste før øvelsen braker løs. Det er mange mennesker involverte så det gjelder å holde tunge rett i munnen. 


Senere på kvelden dro jeg og Silje på premieren til Hodejegerne! 
En utrolig bra film, som klarte å holde spenningen oppe. Syns det til tider var litt vel spennende, men det betyr jo bare at dette var en bra film. Det var de gangene man hoppet litt ekstra høyt i kinosetet, men måtte bare le av meg selv etterpå. Lever meg skikkelig inn i historien og filmen. 
Denne filmen kan absolutt anbefales. Tror jeg må gå løs på de andre bøkene hans også, gleder meg :) 




Håper dere får en bra lørdagskveld!


1 kommentar: