søndag 22. mai 2011

4- stjernes middag

På fredag inviterte jeg Silje, Linn og Maria på middag. Vi skulle prøve oss på konseptet "4- stjernes middag" som går på tv Norge mandag til torsdag. Det var første gangen vi skulle ha det, så det var jeg som skulle starte. Jeg hadde ikke planlagt så godt, jeg visste kun hva jeg skulle ha som forrett.

Til forrett ble det
Sushi lefse


Lefse med laks, agurk og washabimajones!

 Jeg skal lage et innlegg om hvordan man lager herligheten! Det er kjempe godt!!
Maria med velkomstdrikk og spritflaska
Til hovedrett lagde jeg wok med mye snadder. Jeg glemte å ta bilde av retten, men tror den ble tatt godt imot (hørte ikke noe annet)

Til dessert ble det servert

Brownie med bringebær

Vi skal alle bytte på hvem som skal ha middagen. Neste gang skal vi til Linn! Gleder meg allerede :)

Mmm Bringebær

 Jeg fikk kjempe fine roser av Linn! Jeg elsker blomster, så det var midt i blinken linn :) Tusen takk!


Var en kjempe bra kveld med herlige jenter!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar