mandag 23. mai 2011

Ambulanseeksamen

På lørdag ble det arrangert eksamen for ambulansekurset Norsk Folkehjelpe har hatt.
Jeg og flere andre fra Røde Kors deltok som markører (spiller skadet). På posten jeg var skulle det ha skjedd en sykkeulykke hvor det var 2 personer involvert. Vi var 4 markører, så vi byttet på å kjøre oppgaven. Det var 7 forskjellige biler som skulle løse casen. Jeg spilte en person som hadde tryna over sykkelstyret og falt inn i skogen. Jeg hadde skader i ansiktet, indre blødninger i magen samt åpent brudd i armen. Når man skulle bli undersøkt skrek man og jamret seg, men vi fikk alle god hjelp. Man skulle puste hurtig pga skadene og merket at jeg ble veldig svimmel, så det var godt at vi kjørte annenhver gang på oppgaven.

Her kommer det noen bilder fra dagen, det var en morsom dag!















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar