onsdag 25. mai 2011

Regnskaps kurs

Hei Hei!

Håper du har hatt en bra dag - det har jeg!

Idag har jeg vært på regnskap og bilagføringskurs gjennom Etablerertjenesten i Follo. Kurset skulle omfatte regnskap og hvordan får ned prisen på regnskapsfører. Kurset varte i 2 timer, og jeg klarte ting jeg ikke var klar over. Det er alltid spennende å lære nye ting, og dagen idag var ingen unntak!
Anbefaler alle som ønsker å starte for seg selv å ta kontakt med den lokale etablerertjenesten. Man kan få mye nyttig hjelp, samt gratis kurs. Dette er det andre kurset jeg tar gjennom etablerertjenesten i follo. Det kan anbefales!

Etter kurset var ferdig dro jeg til Linn for å legge negler. Hun er nå endelig ferdig med eksamensperioden og neglene var blitt offer for eksamen. Men nå var neglene på plass igjen, og eksamnene er ferdig for dette semesteret. Veldig bra Linn!

Spiste middag hos mamma & pappa. Der var også Andreas og Marie. Ble deilig mat før jeg reiste videre på jobb igjen.

Ønsker deg en fin kveld videre, og nyt kvelden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar