mandag 30. mai 2011

Living

Hei alle sammen!
Håper første dagen etter helgen har gått greit og at du er klar for resten av uken. Min mandag har vært effektiv og jeg har fått gjort masse.
Jeg har vært på shopping med mamma idag. Vi har vært på Ski Storsenter hvor vi tok en deilig lunch og fikk handlet litt. Spiste middag hos mamma og pappa før turen gikk videre til Living. Jeg tenkte jeg ikke skulle ha noe, men så fort jeg gikk inn døren fant jeg noe jeg bare "måtte" ha. Så da ble det enda mer shopping på meg.


Dette er noe av det jeg kjøpte. Jeg syns det er gøy å bake (selv om det ikke alltid blir vellykket, hehe), så da kjøpte jeg langpanne med lokk, greit å kunne frakte det man har bakt :)
Fant også noen kule salt og pepper bøsser samt grytevotter.

Kjøpte også noen kjempe fine puter, de skal jeg vise frem litt senere.

På vei hjem fra Living bestemte vi oss for å kjøre gjennom Lambertseter. Mamma er oppvokst der, så det var kult å se blokka hun bodde i. Ble en liten runde med omvisning :)

Ønsker deg en fortsatt fin mandagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar