onsdag 11. mai 2011

Oppgaveløsing & Vippeextension

Hei, og god onsdagskveld!
Håper du har hatt en fin dag, det har jeg!
Godt med dager som er roligere enn andre, og dette er en slik dag. I juni skal jeg ta et kurs som heter Videregående Førstehjelp gjennom Røde Kors. Alle deltagerne til dette kurset fikk tilsendt noen arbeidsoppgaver som skulle løses og sendes inn før kursstart. Så ikveld fikk jeg gjort disse oppgaven, og sendt de inn. Det føles bra ut, da er det gjort! Gleder meg til å lære mer førstehjelp, og hvordan man kan bli en enda bedre førstehjelper.

Jeg har også hatt besøk av herlige Silje!
Silje stilte opp som modell for meg, jeg ønsket å friske opp kunnskapen min på vippe extension, så nå er det frisket opp. Vippe extension er gir et  naturlig og fint resultat. Man kan velge om man ønsker skikkelig dådyr øyne eller fyldigere vipper. Det er mange muligheter. Hvis dette er noe du ønsker kan du ta en titt her
Ønsker å vise dere før og etter bilder fra vippene jeg la idag
Før

Etter

Slo til med å nappe øyebrynene også! Syns det er gøy :)
.

Tusen takk for at du stilte opp Silje!
Sjekk ut bloggen til Silje her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar