lørdag 14. mai 2011

Oslotur & besøk

Hei Hei!
 
I går var jeg i byn med Silje og Mali! Vi dro tidlig inn for å få mest mulig ut av dagen. Det var mye aktivitet i byn denne dagen, og oppover Karl Johans gate var det masse folk som ønsket å gi bort Starbucks latte, ballonger og rabatter på mat. For Mali var det veldig stas med ballonger, så denne falt godt i smak. Vi måtte ha i oss litt mat, så vi dro på Hard Rock Cafe, og spiste digg mat. Der fikk Mali enda en ballong og det var ikke minst godt å spise på tegnestiftene, hehe.
Etter å ha spist møtte vi Linn før vi reise hjemover til kolbotn igjen. Linn ble med meg hjem før vi skulle på styremøte i Røde Kors Hjelpekorps. Jeg bestemte meg for å bake brownis i siste liten. Rakk akkurat å få kaken ferdig før vi måtte løpe videre.  


Jeg og Mali lager morsome lyder
Mali syns det var spennende med bronse mann

Idag har jeg jeg vært hos min svigerinne og niesen min Ida <3 Det var kjempe hyggelig å få være masse sammen med solstrålen Ida. Hun smiler hele tiden, og smilet smitter lett over! Var også med å hentet nevøen min Aksel! Han hadde fått med seg en solsikker de hadde plantet i barnehagen. Han var kjempe stolt over blomsten sin, og snakket om denne på vei hjem. Han fyller snart 3 år, han er blitt kjempe stor og det er kjempe gøy å være sammen han! Kommer med geniale gullord, og sjarmere tante Katrine hele tiden!

Håper du får en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar