fredag 10. juni 2011

Båttur

Idag har jeg vært på båttur med hjelpekorpset. Vi sjøsatte båten på Nesset for så finne et sted vi kunne grille. Vi fant fort en plass vi ønsket å gå iland, så var det å få fyrt opp engangsgrillene og få i seg litt mat.

 Vi fikk god hjelp til å grille. Gutta likte godt den oppgaven, hehe.
 Mona og Charlotte koser deg i regnværet :)

Vi koste oss masse!

Jeg og Maria grillet flintstek (ikke det du tar med deg når man kun har en engangsgrill) og vi hadde selvfølgelig glemt å ta med bestikk. Derfor brukte vi plastkopper til å holde maten i, det fungerte veldig bra :) Løsningsorientert kaller jeg det!

Jeg fikk testet ut båtegenskapene, var utrolig gøy å kjøre båt igjen! Håper ikke det blir siste gangen i sommer, merker jeg savner å være på sjøen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar