lørdag 11. juni 2011

Reseach

Idag er det reseach som står på planen. Jeg er igang med å planlegge en øvelse for Nordre Brannvesen, og for å få denne øvelsen så bra som jeg ønsker krever det endel reseach på temaet.
Jeg syns det er kjempe viktig at øvelser blir så realistisk som mulig, samt man får inn de rette elementene. Så det som gjelder da er å søke opp informasjon på nett, lese artikler, fagstoff og se på bilder. Jeg har et samarbeid med beredskapsjefen i Nordre brannvesen, så han vil hjelpe meg det praktiske man trenger til øvelsen.
Det å planlegge øvelser er utrolig spennende, man lærer utrolig mye i den prosessen samt man blir god på koordinering. Så jeg lager mer en gjerne øvelser, hehe!

Til denne øvelsen trenger vi markører (spiller pasienter på skadestedet) så hvis du har lyst å delta som markør er du hjertlig velkommen. Send meg en mail på kgravermoen@gmail.com.
Vi trenger flest mulig markører, så hvis dette er noe du vil prøve ut er det bare å ta kontakt.


 Her er noen bilder fra øvelsen vi hadde i mai for ambulansesjåfør elever, hvor vi fikk med oss Nordre Brannvesen!
Bildene er tatt av Jonas Fossum


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar